23 czerwca 2016

Zalety mieszkania na wsi i nie tylko

Nieliczni pewnie wiedzą , że mieszkamy na wsi . Mieszkanie we wsi też ma swoje zalety możemy chodzić na spacery do lasu , na łaki itp . Mamy duży teren dla psiaków do biegania , czestwo szkole tam psiaków
Robie im sesje zdięciowe ,bawimy sie itp :) A to nasze widoki sami powiecie , że sa ładne <3 

  1. Cisza i spokój - moim zdaniem nikt nie spotka sie z takim spokojem i ciszą niz na wsi . Mały ruch a czasem żadnen . Imprez jest mało no chyba , ze jakies urodziny , ogniska czy sylwester . Co jedynie może nas obudzić rano jak ktoś rąbie drzewo sikiera lub piłą , pianie koguta lub szczekanie naszego psa lub sąsiada :) 
  2. Dużo miejsca - mamy dużo miejsca do zabawy . Chodzimy polnymi ścieszkamy do łąki więc na wioneno - latowe zdiecia nie będziemy marudzić . Często idziemy do lasu pobiegać i troche się wyciszyć 
  3. Multum przyjaciół - mam swoje koleżanki , które przychodza do mnie  z psami i Ares i Pusia dobrze je znają . Nie warcza nie atakuja i to jest wieli + 
  4. Piękne widoki - w lecie na wsi jest przepięknie . Chądza na spacery widzimy jeżdzące traktory lub kombajn bardzo piękne wychodzi zdięcie jesli na zdięciu będzie widoczny maszyny :) Chodzimy na belki słomy jest dużo FRAJDY jak zarówno dla mnie i jak dla psiaków . Chądząc na spacery czesto na postoju jem śliwki , wiśnie , czereśnie i pożeczki :) Nawet w lesie jest przepieknie :)                     
To chyba wszystkie moje zalety mieszkaia na wsi jesli wy macie jakieś napiście bardzo chętnie je przeczytam 

Jak pewnie widzicie mamy nowy wygląd , ale jescze nie jest on skaczony mamy mały problem techniczny i może uda się to naprawić :) Jestem bardzo tym zmeczona , ale postaram się to naprawić z pomoca maszej koleżanki <3 , ktróra pomaga nam z  blogie by wyglądał normalnie. 

Selfi miesiąca :) 

1. Wybrałam na pierwsze miejsce selfi od Lidzia Kasicka i Negra https://www.facebook.com/NegraMucha-341045652761859/?fref=ts 
To zdięcie mnie urzekło i zakochałam się <3 

2. Wybrałam Patrycje Błaszczak i Sonia 

3. Wybrałam Karolina Wota Fifa i Codi https://www.facebook.com/czarneszalenstwo/

Bardzo dziękuje tym trzem osoba za wzięcie udziału w zabwie jesteście najlepsi i wasze pociechy <3 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz